Klanten komen voornamelijk in aanraking met (data uit) Vastgoedtabel op het moment dat zij een reparatieverzoek melden. Of wanneer zij iets aan hun woning willen veranderen. Met een actuele cartotheek weten we alles, binnen en buiten. In combinatie met een toegankelijke website kunnen we de klant goed begeleiden in dit proces.
Doordat veel informatie in Vastgoedtabel is vastgelegd, kan een reparatieverzoek efficiënt worden behandeld. Omdat wij door de actuele cartotheek veel weten over de desbetreffende vastgoedeenheid, kunnen wij de klant snel helpen. Ook de juiste ketenpartners kunnen snel worden betrokken.
Een verzoek om de woning te veranderen kan dankzij de kennis die in de cartotheek is vastgelegd, goed worden onderzocht. Via de website, of andere communicatiemiddelen, kan snel vastgesteld worden waar de gewenste verandering moet plaatsvinden (binnen of buiten) en wat daar voor nodig is, en of de verandering plaats mag, en kan, vinden. De verandering kan vervolgens juist worden verwerkt en wordt dan weer goed vastgelegd.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod
tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.